BÄSTAAAAAAAAA! <3<3<3<3<3

Åsså jag kan inte ens börja att beskriva min lycka. Jag tar allt från början;

Igår kväll chattade jag med Julle, och jag kom på att det bara var 2 dagar kvar till Coldplay skulle ha sin konsert, som vi båda två jättejättejättegärna ville gå på.. Vi började kolla efter biljetter på blocket. Våran budjet var 750:-/st. Julle hittade 2 st ståplatsbiljetter för 500:-/st, MEN de fanns i Göteborg. Ingen chans att de skulle hinna skickas upp till Stockholm över en natt.. Men det fanns ett annat alternativ. Eftersom jag skulle vara ledig från skolan idag, skulle jag kunna åka ner till Gbg över dagen, och hämta biljetterna. Det skulle allt som allt ta ca 8 timmar på tåg. Men jag tvekade inte en sekund. Jag letade fram SJ biljetter, till ett billigt pris. När jag visste att det fanns tågbiljetter hörde jag av mig till säljaren, men biljetterna fanns såklart inte kvar. Jag blev skitsur, men gav inte upp.
Carrobarro hjälpte mig att leta efter billiga biljetter som fanns lite närmre, och hittade tillslut en jättetrevlig tjej i Enköping som också sålde sina biljetter för 500:-/st. YEY tänkte jag, men sen kom jag på en sak. Vart fan ligger Enköpng och hur ska jag ta mig dit?! Men eftersom att Pandiis kompis Micke flyttar från Sala till hit så skulle han tydligen ha vägarna förbi Enköping! Han gick med på att hämta upp biljetterna på vägen, och jag pratade med Amina (som säljaren hette) och vi fixade allting. Mötesplats, tid och allt sånnt där. Så imorgon får jag gå på min absoult första konsert någonsin :D<3 Så underbart spontant!

OCH IKVÄLL FÅR JAG ÄNTLIGEN BILJETTERNA I MIN HAND! :D<3<3



Åh, asså kan det bli mer perfekt? Mitt absoluta favorit band! Jag kan inte beskriva hur bra det känns att just Coldplay får ta min "Konsert-oskuld"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0