på blogghumör?

typ 3:e inlägget på 40 minuter?
skit samma. när publishme.se faktiska funkar, då jävlar passar jag på!
här kommer några bilder iallafall :D



Jag tog "finger-gubbe" konsten 2 the next level. Gissa om vi hade kul?
Han kunde stå upp, sitta ner, ligga ner & till och med buga! Vilken fantasi man har va? ;)
Senare fick han en fru och 2 barn på de andra fingrarna oxå. Tummen skulle blivit en farfar..



Här är en bild på hur min skolmat kan se ut :D
Annars kan jag välja tillexpemel burgerking, sallad eller thai-mat :)



Blåbär & Acai vad VIDRIG! Smakade sangria & svarta oliver. Men mamma gillade den :S
Den andra va skitgod. verkligen!



Jag erkänner.. Jag är inte den bästa på att rita djur.. xD



Vi skulle bara rita ett dött djur trodde jag. Men de visade sig att vargen som läraren ritar på tavlan (som inte fick plats på mitt papper) var en varg av en anledning. Vargen skulle äta upp fåret. Så min ekorre la av med kottar och satsade på mitt får istället.
"Ekorren äter fåret, sen dör han".



Och här har vi mig för en liten stund sen. Ni som känner mig vet att jag inte äter äpple. Det är äckligt. Eller rättare sagt; AFFÄRS ÄPPLEN ÄR ÄCKLIGA! Jag är ju uppvuxen med ett äppelträd, så jag vet hur äpplen ska smaka. De ska smaka som äpplet på bilden. SCHNITZEL VA GOTT DE ÄR MED RIKTIGA ÄPPLEN!

och det var allt för mig, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0