this is whats up

Asså nu palllar jag inte skriva något långt inlägg, men jag måste bara säga att coldplay-konserten var helt underbar. Blev helt på-nytt-kär i dem. Fysatikens vilken konsert! Den hade hela köret. Fyrverkerier, konfetti, gratis skivutdelning, lampor, projektorer. Verkligen ALLT. Dessutom måste ju Chris Martin ha några av världens coolaste gitarrer. Men asså vilken energi. Helt underbart bara.
När jag kom hem däremot vart jag utelåst. Så jag fick ringa efter skjuts och åka hem till mamma. Men det är en annan historia ;)

Iallafall så har idag varit min första anledning (trött?) riktiga skoldag :)
Har pratat lite mer med mina klasskompisar, och typ alla verkar jättesnälla!
Men jag kommer att sakna mina killkompisar som fan.. För just nu är klassen uppdelad mellan killarna & tjejerna. Skittråkigt tycker jag. Ibland funkar jag faktiskt mycket bättre med killar än tjejer. Så härligt utan allt tjaffs :P
Jaja, vi får väl se hur det blir längre fram. Det var ju trotts allt typ 2:a gången vi träffades xD
Men det känns bra. Faktiskt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0