tillbaka :D

så nu har jag skaffat blogg! ..igen.
det höll inte förra gången, ska försöka klara mig bättre nu ;)
får be min syster (http://mamalines.blogg.se/) som bloggar att hjälpa mig fixa till bloggen lite.

Nu när jag har fått det sagt så kan jag ju börja skriva på mitt första blogg inlägg på säkert över ett år.
Den här veckan har båda mina föräldrar fyllt år, pappa i tisdags & mamma igår. Så jag var hos mamma igår , men stannade inte så länge.. (Åkte hem tidigt bara för att pappa skulle se på nått tv program. så jag spenderade hela fredags kvällen här, vid datan. Kul >.< ). Men jag hann få lite tårta iaf, och jag måste säga att den var super god! Idag ska jag och min familj här i Rosers fira pappa (eftersom jag var hos mamma på hans födelsedag) och vi ska gå på restuarang i Uppsala :D 'Kött, kök och bar' heter den, och de har super god mat. Jag planerar att ta oxfilé. Det var allt för länge sen jag åt de!

Yäyä, jag skriver lite mer sen. Lite roligare grejer än det här iaf ;)

*puss&kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0