FÖRDOMMAR?

Jag ska erkänna en sak.
Jag har absout INGENTING emot svarta, muslimer, judar, homosexuella osv osv.
Men en sak som jag faktiskt har jävligt svårt för, det är rökare.
USCH säger jag bara.

Och idag, när jag är helt super trött, och inte på det bästa humöret, kommer en kvinna som verkligen stinker rök och sätter sig brevid mig.
"Du, det där var väl inte speciellt schyst" säger hon, och blänger på mina fötter som är placerade på sätet mitt emot.
"Kanske inte, men de dödar iaf inte. Inte som passiv rökning dåra.." svarar jag.
DÅ jääklar blev hon tyst.

Nejdu, de är inte kul att stöta på mig när jag inte är på humör.
hahah (A)


Kommentarer
Postat av: Julius

haha najs, men du har jöö varit på strålande humör idag?

2009-06-01 @ 19:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0