hola amigos et amigas?

Nu är jag i Götet & sitter på ett internet café. Har precis kollat på vilket gymnasium jag ska gå på till hösten, och det blev...
*damdaradamdamdamdaaaaaaaaaa* *trummvirvel*

MICHAEL ELIAS TEORETISKA I SOLLENTUNA :)

Det var ju listat som mitt 4:e handsval, men egentligen var det mitt andra handsval,
så jag e skitglad att jag inte kom in på mitt 3:e handsval (tydligen) för då hade jag fått ringt runt,  och extra intagningar & stå sist i kön & sånnt där onödigt skit.

MEN JAG ÄR JÄTTELYCKLIG!
e faktist skitnöjd med att jag hamnade där.
De är en precis ny öppnad skola. Den är liten, och mara 30 minuter hemifrån.
Bra kurser, och allt. + att Elidis kommer att gå i min klass & Chulle precis i närheten :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis låter jätte bra!!

2009-06-30 @ 11:20:25
Postat av: Julius

Vi får kolla upp varandras lunch tider så vi kan luncha tillsammans ;)

2009-07-04 @ 11:55:50
Postat av: Josefine

japp :D

2009-07-04 @ 13:10:16
URL: http://josefinesannasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0