HOLAAAAAA

Hola amigo :)
Typ hela helgen har jag spenderat hos Anders & Carro.
I fredags var jag där med Anders, George, Ante & Anton, vi typ spelade GH (han fick Aerosmith i present), & lite sånnt.
I lördags var jag med Carro, för killarna lekte med svärd. Vi spelade oxå lite GH, fasst sen blev hon tråkig & gick & la sig, så jag kollade på "Dodgeball", alltid lika kul xD
Igår var jag oxå där. Först åkte jag & Carro till maxi för att köpa en försenad födelsedagspresent till Anders. Vi köpte oxå en stor Ben&Jerrys och satt & mongo-åt den.. Sen åkte vi till dom, spelade lite GH, åt tårta, spelade lite buzz. Sen blev klockan mkt & vi ville ha mat, så jag, Anton & Anders åkte ner till coop & spontanköpte oxfilé.
Det blev alltså oxfilé, fläskfilé & potatisgratäng. Fyhelsike vad gott det var!

De har iaf varit en bra helg :D
C YA SOON ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

även kallat filé black/white om du nu inte visste det! :D

Håller med om att det va gott å fy helsike så mätt jag va.. jag kunde inte ens äta frukost imorse för att jag va så mätt fortf!! hehe konstig känsla va det kan jag lova.

Va har du trollat bort b&j bilden jag tog på dej då? ;)

2009-06-15 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0