salut!

Här sitter jag hemma hos Carrobarro i Nicolinadenfina's säng.
Ska nämligen sova här, precis som igår, eftersom att mamma & Nicole är på kolmården.
Carrobarro och Pandiii har precis gått & lagt sig, eftersom de jobbar imorgon.
Igentligen borde jag oxå sova, för jag ska lämna Colleboll på dagis imorgon, så jag måste gå upp nån gång innan 7 :O
Men de skiter jag i just nu. What the hey, jag vill vara uppe lixom. De är smällar man får ta när de kommer ;)
Ska kolla på en film (till). "Princess Protection Program". Kan de bli mer gay? Salena Gomez OCH Demi Lovato. Stör mig smått att jag ens kan deras namn, men jag är som jag är ;)


Just nu k'nner jag mig såhär. Överenergetisk & smått busig. (6)
kanske Carrobarro vaknar upp med en mustage imorgon?
.. vem vet ;)


Kommentarer
Postat av: Carrobarro bustroll

haha du för rolig, joeie powie me alla smeknamn! :P

hoppas du sov gott inatt, å du.. tack för smexiga muschen! :P

2009-06-26 @ 08:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0