Sammanfattning typ :)

Balen:
Balen var så otroligt kul! Dansade o hoppade omkring i fleeeera timmar.
Jag åkte dit men Vickan, Elidis & Buppis i Vickan's pappa's bil.
Den va ascool och vi spelade ashög musik & åkte runt & drack cider.
Alla hade jätteroligt :D




Skolavslutningen:
Skolavslutningen var hemsk! Det började med att alla 9:or fick sitta i kyrkan & lyssna på kören, och rektorn när han höll tal (SÄMSTA TALET EVER!). Sen gck vi ner över kullen & satte oss med de andra eleverna, och lyssnade mer på kören & rektorn (samma låtar, och samma dåliga tal, IGEN) xD
När det var klart gick vi till musiksalen (eftersom vi inte har haft nått hemklassrum) för att få våra betyg med mera. Det började med att vi fick sen en fim som Nenne & Susanne hade satt ihop, som bestog av när alla i klassen berättade vad de trodde vad de skulle göra om 20 år, och vad som var bäst med 9c, och en filmsnutt på när vi sjöng på klassresan. Då kom de första tårarna. Sen kom Nenne & Susanne in i klassrummet igen, utklädda till en gammal gubbe & en gammal tant. Dom var jätteroliga, och jag kommer till och med sakna dom. Så skulle dom dela ut betyg, och varje person fick en motivering, så skulle man gissa vem det var. Jag grät nästan helatiden, och jag typ brast ihop när jag skulle hämta mitt betyg & fick krama Nenne för sista gången. Han har ju gjort så jävla mycket för alla oss. Efter kramades alla & alla grät. Sen gick vi tjejer till syslöjdssalen, för att säga hejdå till Carina (världens bästa syslöjdslärare). Då grät vi ännu mer.
Sen gick vi hem, fixade oss & tog oss samman. Ca. 1 timme senare möttes störra delen av klassen på kinarestaurangen vid stationen, där vi även träffade Jesper, Johanna (+ bäbis), Lena & Gunilla (dvs alla mina lärade från låg & mellan -stadiet). När vi hade ätit klart satt typ alla och bara grät i kanske 1 timme. När vi gick var hela bordet fullt med servetter fyllda med mascra osv.
De flesta av oss gick till sätuna parken, och grät ännu mer.
Shit vad alla grät asså, 9c är den bästa klassen någonsin, och jag kommer att sakna att träffa alla varje dag. Och jag kommer verkligen att sakna i stort sätt alla, till och med dem som jag inte har gillat. Alla har något speciellt, och även fasst alla i vår klass var så himmla olika så passade vi ihop så otroligt bra. Det är helt sjuk att det är över :'(<3



Det var väll det, så nu har jag sommarlov, men ingen klass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0