bara babbel

Här sitter man igen då. Har precis målat naglarna och tänkte skriva ännu ett meningslöst inlägg, i brist på annat att göra. Egentligen borde jag städa mitt rum, eller framförallt plugga. Men som vanligt orkar jag inte, och på senaste tiden har jag bara gjort saker som jag orkar, även om jag borde göra annat. Har ätit våfflor oxå. Gjorde massor så har jag till frukost imorn med :D
Jag tror nog att jag ställer klockan på 04.46 eller nått sånnt, för så tidigt kan jag inte bli distraherad av nått (eftersom ingen är inne på msn så tidigt, och mamma sover så jag kan inte ha på hög musik)! Då kan jag plugga! Om jag inte är för trött förståss.. Äsch, det får vi se då ;)
Imorn väntar ännu en dag som större delan av dagen ska tillbringas på kulturum. Första lektionen börjar halv 9 och håller på i 3 timmar. Men de ska bli jättekul :)
öuff, jag vill ha massage. Har så satans ont i ryggen. Fan, och jag känner för att spela gitarr nu, men jag har fortfarande ingen stämmare så det funkar lixom inte! Får åka och köpa det nu i veckan. Jag har ju ändå pressentkort..
OOOH förresten, jag har inte skrivit om min nya parfym va? Den är från Yves Rocher och luktar HALLON! mummsiiii! Perfekt att ha och komplettera med min hallon bodybutter från the body shop. Du kommer vilja käka upp mig :D

Men nu säger jag hejdå, och godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Julius

jag vet att min massage inte är så jätte bra, men jag gör mitt bästa ;(

2009-03-23 @ 21:28:17
URL: http://frisparken.blogg.se/
Postat av: Julius

jag vet att jag inte är så bra på att massera, men jag gör mitt bästa juh ;(

2009-03-23 @ 21:29:48
URL: http://frisparken.blogg.se/
Postat av: Julius

jag vet att jag inte är så bra på att massera, men jag gör mitt bästa juh ;(

2009-03-23 @ 21:31:15
URL: http://frisparken.blogg.se/
Postat av: Julius

jag vet att jag inte är så bra på att massera, men jag gör mitt bästa juh ;(

2009-03-23 @ 21:32:09
URL: http://frisparken.blogg.se/
Postat av: josefine

snällt iaf (A)

2009-03-23 @ 21:34:40
Postat av: Syster

åh jag är såå avis.. kulturum å ha produktion.. heter det så? jag har glömt haha.. men tänker tillbaka en massa år när jag stod där me mina klasskompisar.. åhh det är bland det bästa som hänt under min skoltid!

Lycka till!

2009-03-23 @ 22:25:54
Postat av: Syster

åh jag är såå avis.. kulturum å ha produktion.. heter det så? jag har glömt haha.. men tänker tillbaka en massa år när jag stod där me mina klasskompisar.. åhh det är bland det bästa som hänt under min skoltid!

Lycka till!

2009-03-23 @ 22:27:43
Postat av: josefine

jaa, de ska bli skit kul!

2009-03-24 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0