Halo - PCD

Woopsiii, mamma är gaalen på mig. Jag har nämligen köpt ännu en kjol.. Typ 3dje på mindre än en vecka :Ö
Men den va så sööööööt, tur för mig att den på gina bara fanns i storlek 40/42, annars hade jag köpt den oxå XD
Den här gången är den inte mönstrad, utan helblå. Skitsöööööööt!
Men yäyä, idag har Buppis klippt sig (btw, nytt smeknamn: malurk-buppis!) hon blev iaf skiiiitfin :D
Vi käka på burgerking, de va yummiiiiiiie. Myyyyyyyyyyyyyyyyyyysigt ;)

Här sitter jag iaf med min nya kjol på och lyssnar på Halo med PCD och drömmer om väskan i förra inlägget .. (A)
Jag ska nog köpa den, för den finns på tradera för bara 600-700:- , wiie :D


bilder från idag :)


Bild nr 1 = la familia, (hahah) inte kul.
Bild nr 2  3 = jag och vicky leker coola
Bild nr 4 = GAYGAYGAY! xD


wellwell, BYE NOW :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0