"jag är en vampyr"

Sitter och lyssnar på  musik (rubriken) och funderar på om jag ska gå på slöjden idag? Har inte vart i skolan på hela veckan & tänker gå på sista lektionen på fredagen, (Y) XD
Man jaja, bättre än inget, right? Hahah, dessutom missade jag nationella provet B i engelska idag .. Men kul för alla om jag ska sitta och hosta i ett annars knäpptyst klassrum i flera timmar! Och vi har inga andra nödvändiga lektioner idag förutom just syslöjd. Vill ju hinna bli klart med mitt linne oxå :)

Idag är det iallafall tänkt att jag ska gå på bio & se fredagen den 13:e :D
 
Och ett tråkigt ps är att min morbrors begravning börjar just precis nu.
Hoppas det går bra för alla. Själv kände jag att jag inte skulle klara av att gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0