köttfärsflaska!?

Idag skulle jag hämta Colin från dagis, för att Anders skulle ha Nicole & hennes kompis Ida hemma sålänge. Men jag slutade tidigt och drog hem till julius en liten stund. Sen kom jag på den geniala ideen att jag kunde gå (typ 100 meter) hem till Carro & Anders, så att jag kunde passa Nicole & Ida medans Anders tog bilen & hämtade Colin. Men neeeeeejnej, han skulle vara dryg som vanligt. Det hela slutade iallafall med att jag fick ta med mig små tjejerna och ta bussen fär att hämta Colin på tingvalla. Och när vi kom dit, gissa vem som var där då? Anders såklart. Den jäveln! Fyfaaan så dryg han är!
MMEN! Jag ägde honom så faaaaaaasikens hårt på väg hem sen.

J- vetu att matte är den enda absoluta sanningen (josse leker smart)
A- jo men de finns 2 till ju. de är absolut sant att du kommer dö. och den andra är lite hemlig..
J- säg bara!
A- att jag är bäst. du vet, om alla visste om det skulle de va kö utanför min dörr & alla skulle vilja ha autografer & grejer..
J- jajaa! nu fattar jag! så du måste låssas att du är sämst så ingen ska veta om de!? DE E DÄRFÖR DU E SÅ JÄVLA DÅLIG! :O
sen dog vi... av skratt ;)

och vid matbordet fick jag oxå till det lite.
(det satt tre barn vi matbordet, och jag tappar min hamburgare) "FAN! förlåt jag menar satan! nej men asså..! ..inte bra."
och "åååh, asså jag hatar den här köttfärsflaskan!!!!!!!" (menade ketchupflaskan)

good times. men jaja nu måste jag plugga lite, som vanligt ;)
BYYYYYYYYYYYYYYE SÖTNUUUUUUS (A)^

Kommentarer
Postat av: Carro

haha gud va bra du är sätt Anders på plats bara!! :D

2009-03-26 @ 20:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0