mobil? nej.

Idag ringde alarmet kl. 07.32 eftersom jag skulle va i skolan klockan 10. Jag vet att de e lördag, men vi skulle repitera inför produktionen (wiiie) :D
Det var roligt, och till lunch gick alla ner till sibylla. Jag åt kebab-tallrik , *mums*

Sen var det planerat att jag skulle till Stockholm & Stinsen med Salem, men hon va för sjuk, så jag åkte till Väsby & Kista istället med Julle ;P
Planen var att jag skulle köpa en mobil, men neeeejnej, de gick inte, för jag hade bara money på kortet & det går tydligen inte att ta ut eller betala med mer än 1000:- /vecka från kortet. Gissa om jag blev sur!?
Änyways, nu har jag precis kommit hem och jag fick en ascool klocka nu, för pappa vet hur mkt jag gillar coola klockor :D

PS! Idag hjar jag invigit min vårjacka, YEEEEEEY! <4-1

pusshej

Kommentarer
Postat av: Julius

Asså den där jackan är kittelsäker grummel

2009-03-21 @ 19:25:20
URL: http://frisparken.blogg.se/
Postat av: Syrran

Asså snacka om tur.. tänk om du fått ut dina pengar då hade du minsann inte fått några av pappsen. ;)

2009-03-23 @ 15:28:51
Postat av: Josefine

nej, men då hade jag fått pengar i efterhand ;)

2009-03-23 @ 16:04:24
URL: http://josefinesannasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0