lyckat josse, lyckat..

Förutom att skriva att jag är helt sorgligt supertrött & har frysit som fan hela dagen pga vinden,
tänkte jag berätta om en ganska pinsam sak.. (A)

Anders hade brytit armbrytning med Nicole, och sa att hon faktiskt var stark för sin ålder (6 år).
Så jag körde armbrytning mot henne. jääääääääääääklar asså, ungen va stark som tusan.
Kort sagt; jag förlorade. Jag försökte, men förlorade mot en 6årig Nicole. förnedrande! xD
Fasst hon är cool, och ser upp till mig, så passa er, annars kommer hon & kickar erat ass! ;)

OCH PS! min mobil funkar !! har inga pengar än, men du kan ringa mig på 0761689359 sålänge :D

puss & gonatt, nu går jag och lägger mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0