shuubree

Hejsan! :)
Idag har jag vart i skolan som vanligt.. Hade syslöjd sista lektionen, och måste säga att mitt linne börjar se väldigt bra ut ;D Slutade 15 över 2 (man fick gå typ när man ville, och jag tajmade det superbra till min buss)! Sen sista biten måsta jag ju gå, och jag måste bara berätta att jag gick hem med ett leende på läpparna. Varför? Jo, för jag gick och bar på min jacka (utan att frysa) hela vägen hem!! Våren kommer , det känns!

Imorgon ska bli veeldig kul. Vi ska repa inför våran produktion (som är om ca 2 veckor!!!) :O , och sen ska jag iväg & inhandla en ny mobil& förhoppningsvis en vårjacka & minst ett par skor :)  Så det ser jag fram emot ;)

PÖSSPÖSS (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0