shuuh

PANIK, jjag har missat typ hela wipeout :(
så nu sitter jag & kollar intensivt. Anledningen att jag missade första delen var att jag har varit i kista med Caroline :D
Trevligttrevligt. Vi åt tacobar och jag köpte ännu en blommig kjol. Känns som det kommer att bli mitt nyckelplag i sommar. Men de är ju himmlans gulligt juh! :)
och så köpte jag en jättesöt tunika på carlings, och blev äntligen av med mitt enorma, klumpiga pressentkort därifrån ;)

jäjä, BYYYYYYYYYYYYEH! <3

OCH PS! jag fick en pilatesboll av mormor idag (A) xD

Kommentarer
Postat av: Julius

känns som att DU kommer använda den där pilatesbollen REJÄLT xD



Wipeout var som vanligt otroligt kul :D

2009-03-30 @ 08:44:43
URL: http://frisparken.blogg.se/
Postat av: josseee

AH, de kanske jag gör! :Å

2009-03-30 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0