tjaaah ;)

Just nu känner jag att jag är på lite små dåligt humör.. Jäklar vad jag har haft humörsvängningar senaste tiden asså! Men just nu är det ju mitt i veckan så jag kan ju skylla på det. MEN det börjar som sagt gå mot vår, vilken är helt underbart! Måste plugga egentligen, men jag vill verkligen inte, så jag tänker inte. Det får bli imorn istället ;) Så himmlans bra att jag går i nian oxå, så att jag inte har nått ansvar alls och inte behöver bra betyg! xD
Nej nu ska jag gå och göra nytta. bye :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men du.. jag vill inte låta tjatig men du måste berätta vad som inte är bra.. jag märkte det på dej igår.. nåt är inte som det ska.. och jag blir faktiskt lite orolig syrran. Prata me mej! Kraaam

2009-03-18 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0