your song

Nu sitter jag här och lyssnar på Your song av Elton John. Så himmlans söt låt, men jag kan inte konsentrera mig! Jag måste måste måste verkligen plugga! Har franska prov nu på torsdag & ska lämna in en grej till so:n imorn! Men jag orkar verkligen inte. Har haft humörsvängningar hela dagen & just nu har jag jätte ont i huvudet :(

Idag har jag iallafall varit i skolan, som vanligt. Vi hade instrument och Jimmy, Erik & Johannes försökte tvinga mig att sjunga En helt ny värld från Aladdin. NEVER! Shit asså, de skulle bara vara synd om dom! & dom vill att jag ska sjunga den för hela skolan? NO WAY JOSÉ!

Dessutom vill jag ha sommar. Ingenting är lika jobbigt på sommaren. Förutom möjligen att ha snöbollskrig, men spelar roll lixx. Och jag måste fortfarande köpa ny mobil, men jag har beslutsångest. Fasst vilken som hellst är väll bättre än den jag har just nu..

To do list:
* Köpa mobil
* PLUGGA to the max
* Åka på kryssning
* Köpa kläder

 
Bild på mig sj från i söndags när jag va med syster & hennes family på mälaren och åkte skridskor & grillade :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

visst hade vi en underbar dag :D

2009-03-04 @ 10:31:52
Postat av: Josefine

japp :D

2009-03-13 @ 11:04:47
URL: http://josefinesannasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0