banankontakt!

Det är en fågel.
Nej, det är ett plan.
NEJ! DET ÄR EN SUPERBANAN!
haha :)

Av någon anledning började jag tänka på banankontakt.
Så nu sitter jag & lyssnar på den ;)

Nu måste jag planera shoppingdagar, när jag ska köpa bal-klänning,
och solarie dagar. För hur kul är det att vara blekfis på balen och skolavslutingen?
Inte kul.

Så det blir att shoppa på lördag, och sola på lördag eller söndag.
Sen ska jag sola igen på onsdag och söndag,
och shoppa helatiden när jag har möjlighet om jag inte hittar på lördag.
kanske även sola onsdag förmiddag. Grejen är bara att jag inte vill vara röd på balen..
What to do? Jag vill ju klämma in ca. 4 solingar på lit mindre än 2 veckor..

Men nu ska jag ladda ner & lära mig texten på banankontakt :D
PUSSPÅREJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0