GRATTIS :D

Fööööörst tänkte jag skriva grattis till min bästevän Buppis som fyller år idag :D

(Bild på moi och bästa Buppis!) :D

Idag är det helt otroligt och överdrivet varmt!
Sånna här dagar vill man ju bara springarunt halvnaken i en vattenspridare eller nått.
Måste ju vara över 30 grader i solen! Iaf så har jag jätteboring idag.
Vill ut & göra nått, men jag kan inte >.<
Måste PLUGGA >.<

..Men om nån med pool & en frys fylld av Ben&Jerrys skulle vilja hitta på nått, skulle jag knappast säga nej!




30 minuters promenad i värmen kan ju verka underbart,
men med dom här kläderna var det ett helvete xD
(jag påväg hem)


Men nu måsta jag börja plugga. Har ju sovit bort hela dagen typ..
 PS . ASKUL i sigtuna igår. Skit mysigt verkligen :)

Kommentarer
Postat av: BUPPIS!

taack glenn! <3

2009-05-31 @ 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0