JAG ÄR KÄR!

Ja, rubriken förklarar ju det mesta, för utom vem (eller rättare sagt VAD) jag är kär i (A)
SÅ HÄR KOMMER BILD!

Ere inte det coolast du någonsin sett?!

Änyways, blogg.se laggar som fu** för mig, de e asjobbigt. Men jag ska strax cykla upp till brunos för vi har ju bad i skolan imorgon :O. Senast jag var på brunos glömmde jag ju min plånbok med 1600:- cash.. Inte kul, men jag han tillbaka innan någon annan hann ta den :)
+ att min mobil är lost in translation just nu. Nej men den är 100% försvunnen. Men den är förmodligen hos Buppis.
Efter brunos ska jag iallafall hem & plugga järnet! Sen ska jag gå & kolla på "Fight club" med julle, som vi har planerat göra i typ 3 veckor nu, men allid vart tvungna att skjuta upp. Men nu börjar det bli dags att åka om jag ska hinna med någonting idag ;)

Kommentarer
Postat av: Julius

Den där va faktiskt ganska häftig :)

2009-05-10 @ 21:19:56
Postat av: C

men gud va du är slarvig syrran.. hoppas inte mamma vet om det där.. hehe ;)

2009-05-10 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0