moppepojkar, fasst flickor..

Nu ska jag berätta om min dag, för alla jätteintresserade & superinsatta såkallade "stamkunder" :)



Vi skippar det ointressanta som vilken lektion jag hade oså, och börjar historien vid lunchen.
Buppis & Chulle åkte hem till honom och åt billys (tror jag?), medans jag, Vickystyle (mahahha) och Lidl (mahhaha) moppade till prima elr vad det heter. Pizzerian som brann ner förut vid kulturskolan iaf ;)
Jag keakade kebabtallrik. MUMMA i tells ya !
Sedan moppade vi till Chulle & Buppen. Vickystyle trodde att vi blev förföljda av en civilpolis, efter som vi åkte 3 på moppe, alla utan hjälm. Jag skratta satt jag dooooog.
Iaf så Lidl & Buppen skolkade för att köra buzz xD  (hoppas nån lärare läser dehär!) (6)
Fasst jag, Chulle & Vickystyle hade håltimme :D ,
Iaf så körde vi Buzz. Chulle vann (as usual) och jag kom 2:a (as usual) och alla andra var sämst (även det as usual).. ;)
Sen skulle vi till skolan & jag åkte med Lidl & Vickystyle igen, och de vaa aaaaaaaaaaaskul xD

Sen hade vi typ slöööjd. Quite fun :)
Wellwell, c ya later alli.

(PS. bilden är från i onsdags, men jag har kommit på att inlägg utan bilder e boring).

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hej, hur är det med dig? :)

2009-05-15 @ 19:17:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0