tjoho

ja, nu var det ju ett tag man skrev. Typ en dag xD

Iaf, igår åkte jag & Buppis till forum nacka. De va ganska bra (Y)
Däremot kom jag inte heller denna gång hem med en bal-klänning >.<
MEN! Jag köpte en väska, ett bälte och ett par jättefina hottis som passar min bh :D

Sen hyrde vi 2 skräckfilmer ("the last horror movie" & "eden lake") som vi såg med Ivar, Simon & Chulle.
Båda va SÄMST! Spec. "The last horror movie", så JÄVLA tråkig.
De skulle typ föreställa en "hemmafilm" av ett phyko när han mördade folk, efter dom hade kollat på "The last horror movie". Det skulle verka som om han hade spelat över sitt skit på just den filmen som vi kollade på, och sen komma och mörda oss för mer material till sin film. TYP SÅ DÅLIG! se den inte, seriöst. Slöseri med tid.
Sen drog Ivar & Chulle, för klockan hade blivit typ 1.

Simon stannade, så han, jag & Buppis kollade på "babysitter wanted".
Lite bättre än de andra 2, men INTE bra.
Sen drog Simon typ 20 över 2, så jag & Buppis kollade på "wild child", typ 6:e gången för mig.
Sen när vi skulle gå och lägga oss, klockan 20 över 4 var det så ljust att vi inte kunde sova.
Så vi låg och snackade & asgarvade till klockan 5. Då somnade vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0