WIHIIIII, finally ju!

Idag har jag vart på väldigt bra humör typ hela dagen"!
Först satt vi i datasalen & jobbade lite inför Ghanadagen, och livet blev lite enklare.
Sen hade vi kort klassråd och klassresan (SOM ÄR OM EN VECKA!!!) :D:D
Efter det kollade vi på halva våran föreställning, sen lunch, sen andra halvan.
Sen hade vi nån konstig tjej som körde "Biologi-quiz" med oss..
Vårat lag (Jag, Lidl, Freddie & Chulle) kom näst sist.
"Den onda triangeln" räddade oss från total förödmjukelse.
Sen hade halva klassen (inte jag, Freddie elr Lidl) kemi-labb, så vi hade en "orsak" att skolka från b-spåk ;)
Vi gick i regnet till café guzzi nere i centrum. CHILLCHILL!
Sen hade vi "gympa". Men vi typ svarade på några allemansrätt-frågor
och sen gjorde vi blåbärssoppa i ett spritkök elr vad det nu heter.

Och nu sitter jag är hemma och försöker få nått gjort på min "Andra världskriget"-uppsatts.
Har hitills hunnit med ca 1,5 sidor. (Typ 1 sida skriv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0