witwiiw

Eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg så tänker jag inte berätta om min valborg kväll.
Kan säga att jag & Buppis var hemma hos Carro & Anders med roliga personer. Det var kul.

Idag vaknade vi typ 11, och gjorde frukost. Sen gick Buppen hem & duschade & jag gjorde detsamma.
Sen gick vi ut till bussen & väntade i ca 10 minuter innan  vi insåg att det var helgdag & bussen inte gick då.
Så vi gick till stationen & åkte hem till Fredde, där vi råkade stöta på honom och Anton.
Sen åkte Anton hem& vi åkte & hanlade. Sen kom Päski & Julle & vi åt grillad körv ;)
Sen kom Anton tillbax & vi såg på Smala Sussie (som jag tyckte var superläskig när jag var liten),
men jag insåg att den var askul xD
Sen så hoppade vi oxå studsmatta massa & åt chokladpudding & godis.
Sen bläv det hemgång för mig kl 15 i 10 :(  *suck*
Och det var det. Intressant va?

Kommentarer
Postat av: Carrobarro

Lät som att du hade en kul dag idag.. och hoppas du hade kul igår. :D

2009-05-01 @ 22:58:21
Postat av: Josefine

myes ;)

2009-05-02 @ 12:06:18
URL: http://josefinesannasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Julius

- ''Pölsa, det sitter fyra knarkare i idn soffa!''

- '' Bara fyra?!''



xD

2009-05-03 @ 12:24:03
URL: http://frisparken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0