im in love with saturdays

Idag har jag haft en grym dag hittills! Riktig far&dotter-dag typ :P
Först åkte vi till Infra så jag fick köpa en ny dator väska (+ candy) :D



Sen åkte vi till industri området i Rosers och övningskörde lite,
och precis som förra gången hade jag lite problem med kopplingen :P
När vi kom hem tog vi det lungt en liten stund innan gick ut och vi skjöt luftgevär ;)
De va jättekul så vi höll på i typ en timme. Efter det var burkarna helsabbade,
och jag var helt öm i axlar och armar (de var så satans jobbigt att ladda skiten).
Sen gick vi in och tog en varsin glass.

Dessutom har jag precis upptäckt Bob Marley för första gången,
han e så cool, så himla laid back! Slänger in en låt också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0