majs rimmar på ... *AJS!

ASSÅ!
idag var jag i kista med elida, och så när vi skulle hem, SÅ GICK INTE DEN DÄR JÄ*LA BUSSEN NÄR DEN SKULLE. så vi väntade på nästa. och väntade.. och väntade.. men nej. den kom inte den heller. tillslut (typ 20 min efter vi hade kommit fram till busshållplatsen) kom en annan buss och räddade oss. sen fick vi vänta 10 minuter till på tåget. då tänkte jag att min (ibland snälla) pappa kunde komma och hämta upp mig och mina 2 tunga väskor, så jag slapp en 20 minuters promenad med dem hem. men ack nej. för han satt och åt.
FÖR DOM ÅT UTAN MIG. slutar det där? nej. för när jag kommer in på mitt rum får jag se en STOR JÄVLA SPYA PÅ MIN SÄNG.

behöver jag säga att jag blev smått irriterad?
nu vill jag ha fika. får jag det? nej, för jag ska plugga.


Kommentarer
Postat av: felina

spya? :S från katten eller?

2009-09-17 @ 20:15:18
Postat av: Josefine

japp >.<

2009-09-18 @ 06:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0